piątek, 10 kwietnia 2015

Pstrąg łososiowy i zielona potawka

Każdy z nas gdzieś pędzi.
Do pracy, do domu, na zakupy....
 Bywają dni, kiedy musisz zjeść obiad dosłownie w biegu.
Tym przepisem inicjuję dział, gdzie będę zamieszczać pomysły na szybkie i smaczne dania obiadowe.
Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję do przygotowania  pożywnego posiłku.
Pamiętaj, że dobre samopoczucie oraz zdrowie budujesz każdego dnia, w każdej chwili.
Naturalne oraz proste jedzenie jest tutaj niezbędne.

2 porcje

Potrzebujemy:
  • świeży filet pstrąga łososiowego, kupisz w Biedronce
  • 200 gramów groszku, mrożony
  • duży por, około 200 gramów
  • 150 gramów liści jarmużu lub świeżego szpinaku
  • duża łyżka masła klarowanego
  • kurkuma
  • pieprz
  • sól
  • oliwa/olej do smażenia
Przygotowanie:
Filet oczyść, dopraw solą oraz pieprzem. Por natnij w poprzek i starannie przepłucz pod bieżącą wodą. Następnie odetnij zbędne końcówki i pokrój w dość wąskie plasterki. W garnuszku rozpuść masło klarowane, dosyp odrobinę kurkumy i dorzuć por. Gdy ten się zeszkli, dorzuć groszek oraz liście jarmużu. Duś całość , co chwilę mieszając, aż groszek zmięknie a liście zwiotczeją. W razie potrzeby podlej wodą. Dopraw do smaku solą oraz pieprzem. W międzyczasie rozgrzej tłuszcz na patelni. Smaż rybę po kilka minut z każdej strony. Podawaj z cytryną.
Smacznego !:)

1 komentarz:

Drukuj